08 mai 2013

Cutia senzoriala: Santierul

Imi place idea asta de cutie senzoriala, pe cat de simpla pe atat de ofertanta cand vine vorba de cum sa ne jucam. De cateva luni ma tot bate gandul sa fac una pe tema santierului si asa a intrat pe lista mea de "to do vara asta" ( da am o lista si nu imi e rusine sa recunosc). Si asa norocul mi-a scos in cale masinutele de santier care imi tot faceau cu ochiu din vitrina unui magazin. De altfel singura investitie reala pe care trebuie sa o faceti. Idea mi-a venit si de la faptul ca Dalia e mega fan masinute, de oricare ar fi ele.

Ca sa nu va treziti in toata casa cu fasole pe jos faceti-va rost de o cutie cu margini mai inalte. Pe care ar trebui sa o aveti deja, nu de alta dar nu se poate trai fara aceste cutii senzoriale :) in ziua de azi.

Adunati materialele pe care le aveti la indemana: fasole, bete de scortisoara, cuburi de lemn si orice altceva care credeti ca se potriveste.
Placerea atunci cand va jucati cu cutiile senzoriale e sa lasati copilul sa descopre cum sa se joace. E ok sa mai interveniti din cand in cand, nu de alta dar daca tot sunt copii pe langa noi sa ne traim si noi a doua copilarie, nu? ;). Poate ca unii copilasi mai mici vor avea nevoie de un pic de mai multe  indrumare si in niciun caz nu faceti ca mine sa aduceti si pe cei atat de mici la joc ;).



2 comentarii:

  1. Multumim Irina :). Acum "lucram" la una cu dinozauri sa speram ca o intrece si pe ceea cu broscute.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...