15 mai 2013

Cutia senzoriala pentru bebelusi: Accesorii de baie

Sigur ati vazut ca eu sunt indragostita de cutiile senzoriale. Sunt atat de simple de facut si copiilor mei le plac extraordinar de mult. Si mai mult imi plac cat sunt de versatile, alege o tema, arunca 3-5 obiecte pe care le gasesti prin casa si voilà un joculete minunat. 
Mi-am schimbat accesoriile de baie si bucatarie si cum sa nu o las pe aia mica sa le exploreze cateva zile inainte sa intre in uzul obisnuit :). Un buretel moale, unul tare, o perie de par pentru bebelusi, etc. totul a fost gustat, pipait, invartit, frecat pe fata, carat prin camera, studiat indeaproape, studiat cu precautie :). 
A fost nevoie de supraveghere permanenta pentru ca unele lucruri nu erau chiar potrivite, dar oricum unde sa fiu decat acolo cu ea, sa ma joc si eu ;)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...