15 mai 2013

Cutia senzoriala pentru bebelusi: Materiale colorate

Sigur, sigur aveti prin casa o cutie ramasa fie de la servetele de nas, fie de la servetele umede. Sa nu o aruncati ca o sa aveti cum sa va jucati cu ea.Si promit cand mai apuc sa va arat mai multe moduri in care va puteti juca.
Emi la 8 luni are o pasiune sa scoata tot felul de servetele din cutiile lor si sa le inchida si deschida capacele. Si ca sa ii sustin interesul si sa ii ofer posibilitati de a exersa abilitatile motorii fine si grosiere am innodat cateva fasii de materiale si le-am introdus in cutia de servetele umede.
Recunosc ca a fost un pic greu sa scoata intreg materialul afara din cutie insa intreg procesul a fost tare distractiv, iar pe parcurs a incercat si sa le puna inapoi. :)) Bravo Emi, un pic cam repede dar merita exersat! Na, mai tare m-am distrat eu cand incerca sa inchida cutia peste manuta ei si era tare mirata ca nu reuseste :).
O activtate simpla, pe care o puteti monta rapid, care nu necesita pregatire prealabila prea ampla si care ajuta bebelusul sa isi dezvolte curiozitatea si abilitatile motorii grosiere si fine.

Un comentariu:

  1. Mi s-a fixat mie in cap (din ceva carte bine inteles) ca un copil trebuie sa se joace zilnic cu apa, spuma, pl... copii

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...