23 mai 2013

Cutia senzoriala pentru bebelusi: Paste colorate

Sa punem mana cu atentie ca sunt cam lipicioase.
Sunt multe jucarii pentru bebelusi pe piata dar parca oricate jucarii as avea tot nu reusesc sa "umplu" ziua. O data ce jucaria a fost indeajuns studiata si molfaita nu mai prezinta acelasi interes. O ia, o invarte o data si gata, vrea altceva bebeul meu. Daca tot mai gasim o zornaitoare, o chestiuta care se invarte, dupa opt luni bebelusul vrea altceva ca a crescut si jucariile astea "de bebe mic" parca nu mai sunt potrivite. Dar ce? Bebe nu are inca suficient deprinderile formate iar o jucarie prea provocatare poate sa il determine sa abandoneze invatatul in loc sa il stimuleze. Cum putem gasi acel balans perfect intre provocare care sa fie suficient de interesanta si numai un pic mai sus de ceea ce poate sa faca bebelusul in asa fel incat sa il determine sa insiste in loc sa abandoneze?
Fix de asta imi plac mie aceste cutii senzoriale! Pot sa ii ofere bebelusului noi provocari intr-un context diferit, de fiecare data altfel si cel mai important rapid si simplu de facut si fara costuri exagerate.
Cutia de azi m-a costat fix un pachet de paste ieftine fara ou! Colorantul il aveam deja. Am gasit unul foarte bun, la 11 lei cutiuta (culoarea) dar pe care deja il folosesc de peste 1 an si il folosim intens, am colorat deja de nenumarate ori apa de baie, cuburi de gheata, etc si inca nu am trecut de jumatate de cutiuta. Tava de muffins o aveam deja.
Eu am incercat doua modalitati de a colora pastele sa fierb apa, pastele si colorantul impreuna sau sa fierb pastele si sa le colorez apoi. Prima metoda a fost mai potrivita pentru ca la final nu se ia culoarea. Recunosc ca nu am experienta culinara in folosirea colorantilor alimentari, daca cineva e mai priceput astept sugestii. Si desi am tot "masurat" tot au iesit paste colorate "fara numar"pentru toti copii din cartier! Off, da nu e nimic ca am deja inca 2-3 idei de jocuri unde o sa le folosesc. Clatiti pastele la final ca sa nu fie lipicioase, cu cat pastele sunt de proasta calitate (ca ale mele) cu atat se vor lipii indiferent cata apa va trece peste ele.
Desigur nom-nom.
 Spor la joaca!

3 comentarii:

  1. Foarte interesant
    https://www.facebook.com/MStephandesign
    http://lucrusoarecrosetate.shopmania.biz/

    RăspundețiȘtergere
  2. E geniala ideea acestei jucarii.:) Cum insa plictiseala apare repede la cel mic, e bine sa avem pregatit ceva nou. Mergand pe aceasta idee, recomandsi eu acest produs, care are succes teribil in randul celor mici: http://www.piticulvesel.ro/jucarii-din-plus/1872-cub-cu-activitati-dragy.html#

    RăspundețiȘtergere
  3. Impresionante aceste jucarii, chiar cred ca sunt foarte utile, de asemena am gasit lucruri interesante pentru copii si pe www.macmackids.ro!

    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...