03 mai 2013

Cutia senzoriala: Lacul cu broscute

Ieri a fost ziua broscutelor. Broscute, broscute, broscute! Broscute de dimineata pana seara.
Asa ca din frunze, cateva pietre si niste crengute, impreuna cu broscutele de jucarie pe care le aveam prin casa am incropit un lac al broscutelor.

Apoi am plecat in vizita "pe teren" la broscutele adevarate de la iazul din sat unde am avut  norocul sa ne intalnim si cu mormolocii :). Ce deliciu! Pe drumul de intoarcere a explicat la fiecare om cu care ne-am intalnit ca  "mormolocii de transforma in broscute ca pe ipad". Asa ca sa stie tot omu' ca experientele "din laborator" coincid cu cele de pe teren. ;) Pentru cei interesati de aplicatia de ipad in care printre altele mormolocii se transforma in broscute o gasiti la cei de la Earth School.
Si ca sa nu uitam ca noi iubim tare-tare broscutele am incheiat ziua cu animatia de pe youtube pe repeat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...