20 mai 2013

Cutia senzoriala cu dinozauri


Dalia e la "varsta" dinozaurilor, insectelor, broscutelor si altor creaturi atat de dragalase. Era o chestiune de timp pana sa apara o cutie senzoriala pe aceasta tema in viata noastra.
De data asta la aranjarea cutiei am primit ajutor si de la Dalia care a potrivit "padurea" cum ii tot zicea, adica colectia de plante  aproape muribunde si extrem de iefine din supermarket. Dealtfel e si singura investitie pe care am facut-o cu adevarat ca restul lucrurilor le cam aveam prin casa. Pietricelel decorativa de sticla pe care le-am folosit (cumparate cu 5 lei punguta) le avem de la cutia cu lumina, un "must have", iar animalutele au fost cumaparate la kg de la un second-hand, ieftine-ieftine.
E o cutie mai "difcila" decat celelalte pentru ca eu am dorit sa o fac cat mai realist cu putinta asa ca am "studiat" un pic habitatul dinozaurilor si am incercat sa aduc acele elemente in cutia noastra.

Vulcan, lava si foc.
Pietricele de sticla albastra pentru apa.
Dalia a pus imediat cuibul si ouale dinozaurilor sus in copac.








2 comentarii:

  1. Buna

    Am dat astazi din intamplare peste site-ul tau, ne-a placut.
    Am publicat si un articol prin care am recomandat site-ul tau, am preluat si cateva imagini si ceva text de aici http://www.blog.mamicamea.ro/cutie-senzoriala-si-educatia-montessori/
    Reprezint site-ul mamicamea.ro si suntem interesati de o colaborare cu site-ul tau, te rog sa ne contactezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate face educatie si intr-o maniera ludica. Se pot cumpara jucarii inteligente, ca metoda de stimulare a comportamentului pozitiv al copilului.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...