20 decembrie 2012

Poveste caraghioasa

Daliei, ca oricarui copil, ii place sa ii citim povesti dar si mai mult ii place sa construim povesti impreuna. Jocul incepe asa: eu spun introducerea la poveste, ea imi "da" cate un personaj pe care eu trebuie sa il introduc in poveste in acel moment. Se distreaza teribil de toata evolutia acesteia, sau de mine ;) in ce incurcatura ma aflu cand jonglez cu vreo 20 de personaje.
Am gasit insa pe net un joculet similar dar pentru copii mai maricei: betisoare cu personaje, evenimente, probleme si solutii care combinate aleatoriu spun povesti "nemaizise" :). 

Un comentariu:

  1. Si taticii iubesc copiii, uite ce am facut eu pentru piciul meu...
    http://www.youtube.com/watch?v=Zw0gsOd_y1c

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...