07 decembrie 2012

Cutia cu lumina: pietricele transparente si mozaic


5 lei, atata doar costa pietrele decorative la supermarkek, 5 lei si minunatia de cutie cu lumina de care suntem legati pe viata, atat de mult o iubim.
Am readus formele geometrice volumetrice si free play :).
Azi cei mici au preferat sa pune pietrele in cutiute si sa le toarne dintr-una in alta si la final sa se certe a cui sunt pietricele :)). Se mai intampla! :) Asa isi mai exerseaza si abilitatile de managementul conflictului ;).
Am incercat sa le arat cateva modele florare si geometrice dar nu au fost prea interesati. Dalia insa a doua zi de dimineata s-a mutat in patul meu cu o parte din pietricele si mi-a facut flori si soare, ce ii aratasem eu cu o seara inainte. ;) asa e ea, se uita si mai tarziu se joaca si ea, cand a bagat bine la "cutiuta".
Deci daca inca nu v-ati construit cutia cu lumina, rusinica si uite aici e modelul :). Ah ce cadou frumos ar fi de craciun si cat de ieftin ati iesi.

Un comentariu:

  1. Cele mai frumoase metode de petrecere a timpului liber, cand vine vorba de copii, sunt acelea cand parintii apeleaza la jocuri de familie, unde poate fi angrenata toata famila.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...