30 octombrie 2012

Plimbare noaptea prin natura

De cand a venit intunericul peste noi mult prea repede am ramas fara lungile dupa-amieze in care ne jucam afara. Sora mea a venit cu o idee "nastrusnica" pentru bunica ;) sa iesim sa ne plimbam prin sat noaptea. Atunci am realizat ca noi niciodata nu am iesit sa ne plimbam noaptea de dragul plimbatului noaptea :) si mai mult poate ca de multe ori fara sa vrem i-am indus Daliei ideea ca noaptea e periculoasa.
Ne pregatim sa plecam la plimbare.
Cu lampionul in mana ne adunam in poarta casei.

Noi cand iesim pe ulita aduna (chiar ii strigam peste gard) pe toti copii din sat. 

E mai misto in mai multi.


Doi dintre copilasi ne-au luat-o inainte.
















PS: Imi pare rau ca nu am reusit sa fac mai multe poze, dar era un intuneric de taciune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...