26 septembrie 2012

Litere la baie: formarea deprinderilor scris-citit sau doar fun





Pentru ca sunt "acaparata" total de noul membru al familiei care are doar 3 saptamani, nu am timp sa ma mai joc cu Dalia. Totusi imi gasesc loc in program sa ii fac macar baia de seara si sa mai ne jucam sau sa citim o poveste dupa aceea. Cum ieri nu am gasit timp in timpul zilei sa pregatesc vreun joc, am luat la repezeaza literele (din burete gen izopren) si le-am pus in apa din baie. Dalia a dictat regulile jocului: a trebuit sa ii dau anumite litere, a cautat ea anumite litere si cifre, le-a insirat si lipit pe pereti. Ca sa fac jocul si mai interesant am facut si un pic de spuma de baie ca sa gasim "mai greu" ce cautam. A fost foarte distractiv pentru Dalia (se vede si din poze).
PS: Am descoperit ca materialul din care sunt facute literele se lipeste de peretii si vana din baie daca e ud si sta mult si bine asa, cand am cumparat "stikere de baie" care erau facute din acelasi material doar ca aveau lipite animale pe partea cealalta. Ma intreb oare unde as gasi de vanzare material din asta ca as putea sa incerc sa fac eu decupajele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...