08 august 2012

O jucarie pe saptamana: Joc Lotto 4 anotimpuri



 De ce am cumparat aceasta jucarie
Nu am fost mare fan jocuri tip "lotto" pentru ca pe ipad Dalia are o multime de jocuri de acest fel si imi pareau o pierdere de vreme. Insa atunci cand am vazut cutia de la Djeco, desenele si prezentarea mi-am dat seama ca ceea ce parea initial un joc de memorie, poate fi transformat usor intr-un joc de achizitie de limbaj, ceea ce ipadul nu ii poate oferi, m-am decis ca trebuie sa il avem. Si pe deasupra inca nu vorbisem cu Dalia despre anotimpuri si era cazul sa o fac.

O scurta descriere
Cele 4 tablite de joc cu desene minunate ilustreaza cele 4 anotimuri: primavara, vara, toamna si iarna. Jocul prezinta copiilor, intr-un mod simplu si adecvat  cele patru anotimpuri iar ilustratiile arata intr-un mod clar si explicit care sunt diferentele dintre ele.16 piese circulare de carton si 4 cartoane relationate cu cele 4 anotimpuri le veti gasi in cutia celor de la Djeco pe care trebuie sa le potriviti impreuna in acest joc de memorie.

Cum ne jucam noi cu ea
  • Concurs care pune mai repede piesele pe tabla;
  • Conversatie cu intrebari a caror raspunsuri le gasim pe piesele rotunde pe care ea apoi le potriveste. Exemplu: Ce insecte apar primavara? Ea cauta insecte printre piese rotunde si gseste mamaruta. O pune apoi la locul ei;
  • Mai nou construim si povesti cu piesele respective aranjadu-le una langa alta;
  • Cautam intre toate piesele cele care au legatura doar cu un anotimp
    .

Despre design, durabilitate si siguranta
  • imagini "super cute", carton gros si de calitate cu un high glos ca finisaj, pur si simplu perfecte
  • cutia durabila (12 cm) in forma de cub cu un maner de sfoara
  • recomandata celor peste 2 ani
  • usor molfaibile insa avand in vedere ca sunt din carton
  • faptul ca piesele sunt de aceiasi culoare cu tabla poate fi de ajutor atunci cand vreti sa va jucati doar cu un anotimp insa va poate si "incurca" daca copilul se prinde de spil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...