21 iunie 2012

O jucarie pe saptamana: Casuta pasarelelor

Casa pasarelelor - Alex Toys La streasina casei noastre de la tara si-au facut cuib o familie de vrabiute. Le-am adus tot felul de seminte dar a venit randul sa le construim si o casuta. Am cumparat (din comoditate) o casuta gata echipata, continea tot ce trebuie pensula, vopsele usor lavabile si casuta, de la un magazin de jucarii on-line. Ulterior am vazut  ca ar fi existat variante mai ieftine si am putut folosii vopselele proprii, dar oricum nu ieseam mai ieftin cu mult. Daca copilasul e mai mare cred ar fi fost un proiect tare fain sa construiti si casa impreuna. Noi insa ne-am limitat la a o picta.
Din punctul meu de vedere e o jucarie fara prea multe batatai de cap daca copilul nu gusta vopseaua si care tine copilul "in proiect" pe o durata destul de lunga.
Vopseaua se ia de pe haine usor iar de pe maini si mai usor :), asa ca nu aveti nicio scuza sa nu faceti si voi o lectie eco cu copilasul vostru. Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...