15 iunie 2012

Noroi, ohhh noroi glorios

In spatele blocului, eu si cu prietene mele faceam placintele din noroi, la pudram cu praf de bca sau caramida, le decoram cu piese de la tot felul de jocuri descompletate si le vindeam la magazinul improvizat pe caldaram contra frunze de marimi diferite, in functie de cat era de complicat sa le facem. Am si acum in minte placerea jocului, bucuria de a "gati" noroi in bucataria improvizata din "tot ce nu ne mai trebuia in casa".
Nu am sa alunec pe panta "Ah cum ne jucam noi pe vremea noastra!" pentru ca nimic din placere si copilarie nu s-a schimbat, copii se joaca cu aceiasi placere cu noroi, ne-am schimbat doar noi, am crescut si am aflat ca norioul e murdar si plin de "cine stie ce", ne vrem musai-musai copii curati ca "scosi din cutie" cand ne intoarcem acasa asa ca nu le mai dam copiilor ocazia de a se juca cu ceva atat de minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...