04 mai 2012

Jucarii in cuburi de gheata

Intotdeauna gheata si senzatia senzoriala pe care o da pe manutele mici ale Daliei va fi pentru ea o joaca fascinanta. Jocul cu gheata e unul din "acele jocuri" care imi permite sa ma relaxez si eu un pic, pentru ca e atat de absorbita incat prezenta mea e considerata "extra".
Unul din jocurile noastre e inghetatul jucariilor de mici dimensiuni in "cuburi" de gheata pe care apoi Dalia trebuie sa le scoata afara.
Eu am luat baloane, am pus o jucarie in fiecare dintre ele, am pus si un pic de colorant alimentar si apa. Ma gandesc ca as fi putut la fel de bine sa nu folossc baloane mai ales ca a fost destul de greu sa bag in ele jucariile ci pungi banale de alimente.
Daca aveti un copil mai mare ii puteti oferi posibilitatea sa experimenteze extrasul jucariilor de gheata prin: lovit cu ciocanul gheata, pus sare pe gheata, etc.
Noi avem in curte o masa pentru apa si nisip unde Dalia a avut posibilitatea sa tot invarta gheata pana cand au iesit jucariile in mod natural afara. Cel mai tare s-a distrat cand au inceput sa iasa cate un picior, manuta de la jucarii afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...