24 aprilie 2012

Stiinta pentru cei mici: stafide saltarete





Nu am mai scris de mult si nici nu stiu cat de repede o sa ma apuc din nou de scris. Acum doar savuram, dupa o iarna in care am avut raceala dupa raceala fara nicio zi pauza,muuuulta activitate outdoor. Asa ca nu avem prea multe de povestit. Saptamana asta ne-am racit din nou :(. Arest la domicilui si ne-am reluat activtatile artistice: pictat, colorat, "scris", plastelina, hartie, decupaje, autocolante, presarate cu constructii cu cuburi si facut draga-draga la animalute de plus.
Azi am combinat cateva stafie, cu o bautura carbogazoasa transparenta si incolora ( 7up sau Sprite) intr-un pahar inalt ca sa le dau spatiu stafidelor sa danseze in voie sus-jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...