15 martie 2012

Stiinta pentru cei mici: otet si praf de copt

Noi "pictam" in fiecare zi dar azi am deschis atelierul de arta si creatie cu ceva nou. Otet si colorant alimentar pentru 'efecte vizuale de senzatie" si praf de copt.
Am folosit 4 pliculete de praf de copt, dar cred ca si doua erau de ajuns, pe care le-am pus intr-o tava de portelan.
Am pus otet alimentar (putin) in fiecare compartiment al farfuriei pe care l-am colorat cu colorant alimentar pentru un impact vizual mai mare.
Cu o pensula, dara eram mai mari o pipeta ar fi fost mult mai potrivita, am picurat otet peste praful de copt care a inceput "sa se agite". Fapt care nu a trecut neobrsevat de Dalia.
Dalia a mai inmuiat pensula in parf si apoi in otet care a inceput sa "bolboroseasca" instantaneu.

Un comentariu:

  1. Si noua ne place tare sa facem "bere". Noi folosim bicarbinat de sodiu.

    Felicitari pentru ideile de pe blog! Chiar e o sursa grozava de inspiratie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...