13 martie 2012

Simplu dar eficient: Lipim maria ta

Dalia prapadindu-se de ras dupa ce am tzucat-o cu un  post-it in forma de buze lipit  pe  gura. 

Asa incepe joaca cu "lipiciosi" adica post-it-uri si alte decoratii autoadezive care se pot lipi peste tot si oriunde :).
Zilele trecute mi-am dat seama ca Dalia nu a lipit si dezlipit si iar lipit nimic in viata ei. Asa ca nu degeaba am fost trainer, am o boceluta plina de post-it-uri de diferite forme mici, mari, frunze, ursuleti, buze, sageti, inimioare, mere etc care e numai buna de dat la aia mica sa faca dezastru prin casa. 
Ma asteptam sa le "terminam" din prima pe toate, dar nu a fost asa. Cred ca in total am stricat vreo 10-15 bucati si a fost fun, fun, fun!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...