04 martie 2012

Cutia cu lumina: sare si bilute de sticla, dezvoltare senzoriala

Am vazut pe net (desigur) cutiuta asta luminoasa. Wow cate chestii se pot face pe ea, cu si fara lumina ;).
Cei de la Child central station va propun o modalitate draguta de cutie care se apropie foarte tare cu ceea pe care o puteti gasi in magazinele specializate (pentru artisti) si de la noi din tara. Mie insa mi s-a parut ca e un pic prea scump si prea complicat de facut asa, asa ca am dat o raita la Bricostore sa vad ce au de oferit ei ca alternativa. Si iata cum in loc sa imi cumpar o lampa pe care sa o demontez si care e suficient de prohibitiva pentru "un moft", am reusit sa gasim lumina ieftina la metru (3-5 lei metru, adica siraguri din alea ieftine de craciun in tub).
Cutia pe a carui capac am lipit tubul e una mai veche in care noi tinem jucariile care nu prezinta prea mare interes in aceasta etapa de dezvoltare.
Mai aveti nevoie de 1 kg de sare fina, de la care sa va luati adio, pentru ca va fi imprastiata si aspirata toata pe parcursul a mai multor sesiuni de lucru. Sarea e un material de lucru foarte bun, lasa urme, se poate aduna sub forma de dealuri, se poate desena in ea sa nu mai spun ca se poate imprastia pe covor :).
Azi noi am adaugat si cateva bilute de sticla care au devenit transparente la lumina, au fost plimbate prin sare, au fost acoperite si apoi cautate, etc. Un regal senzorial.
Daca va intrebati daca a gustat din sare, raspul e da. O data, si cu aia a disparut si tentatia.

2 comentarii:

  1. Ce activitate senzoriala minunata! Cu siguranta o vom preluaa si noi! Felicitari pentru micuta...ce curioasa este!
    Aveti activitati nemaipomenite, apreciez daruirea voastra!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...