08 februarie 2012

Paturica de joaca

Vai cat imi plac aceste paturici care ii instiga pe cei mici la joc cu final deschis. Asa ca am facut si eu una si sigur nu va fi ultima.
Eu am ales calea mai complicata pentru cineva care nu a mai pus mana pe o masina de cusut nicio data... adica am cusut toate elementele. Valeleu! Daca nu stiti sa coaseti atunci mai bine le lipiti ca e si mai simplu si la final arata si mai bine.
Materialul din care e facut e pasla. Intentionat nu am cusut prea mult elemente pentru ca am vrut sa ii las spatiu Daliei sa inventeze povestea, din cuburi si alte tipuri de jucarii. Asa ca inafara de un rau si un lac cu pesti, un drum si niste dealuri cu braduti altceva nu am mai pus.
Primul lucru pe care l-a facut cand am intins paturicea pe jos a fost sa isi caute masina si sa "incerce" drumul :).
Daca vreti sa vedeti cateva modele foooarte dragute de unde m-am inspirat va invit la mine pe pinterest.

7 comentarii:

  1. Este o idee excelenta! Cred ca si nazdravanilor mei le-ar placea un asa covoras.

    Doresc sa te anunt ca ai un premiu de blog de la mine, in cadrul unui mic concurs.
    http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/02/08/primul-meu-premiu-de-blog/
    Daca iti place ideea, il poti revendica si da mai departe!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. O daaaa! Imi plac paturicile astea ceva de speriat! Daca te uiti pe linkul de pe pinterest, unde am colectia de "paturici" o sa vezi ce minunate sunt alea. Intr-o zi cand o sa fiu si eu mare intrale cusutului o sa fac si eu si mai mumoase ;).

      Ștergere
  3. Si de la mine ai un premiu http://roxana-rusu.blogspot.com/
    Felicitari pentru blog. Sunt foarte interesante activitatile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,sunt Mihaela de la http://noisicaminulnostru.blogspot.com/ si vreau sa te anunt ca ai si de la mine un premiu virtual. imi place ce am descoperit pe acest blog si cum am spus deja cred ca are potential! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce paturica minunata! Si eu vreau sa fac un covoras de joaca pentru fetita mea. Inca adun informatii pe tema asta. Asa ca, imi poti spune, te rog, de unde ai cumparat pasla si la ce pret?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...