16 februarie 2012

Margele in plastilina: dezvoltare senzoriala


Nu cred ca jocul asta are nevoie de foarte multe explicatii :)! Cel mai mult mi-a placut ca a fost altceva pentru Dalia, arta :) si ca nu s-a plictisit nici dupa 30 de minute de el, asa ca am avut si eu 30 de minute de tacere.
Daliei i-a placut tare mult ca a putut sa decoreze placintele de plastilina si ca a putut sa lase urma in plastilina de la formele margelelor.
Eu am ales ca si margele, unul din seturile de facut pentru pre-adolescenti pentru ca contin margele de forme diferite si culor tari.

Un comentariu:

  1. foarte frumos si ingenios :)
    am un premiu pentru voi (un fel de leapsa virtuala) ;)
    http://piticidarvoinici.wordpress.com/2012/02/19/premiu-de-blog/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...