08 decembrie 2011

Sapun colorat pentru baita


Am impresia, daca ma uit pe net, ca toata lumea face sapun in ziua de azi. Poate ca ma insel dar nu vreau sa raman in urma trendului :) si cum pentru noi nu e cazul, nu mai bine sa facem pentru asta mica ca sa se distreze si ea nitel?
Am cumparat sapun transparent (asa am vrut eu) cu glicerina si colorant de sapun, dar cred sincer ca si colorantul alimentar ar fi functionat. Am topit glicerina in cuptorul cu microunde, am turnat compozitia in forme si am adaugat colorantul. Se raceste relativ repede, dar la frigider si mai repede :).
O data ce le-a zarit Dalia nu le-a mai lasat din mana, a fost jale mare cand a trebui sa iesim din apa si sa punem sapunurile in cutiuta.
Acum imi pare rau ca nu am pus si ceva in ele, gen ulei aromat, flori uscate si jucarii si ca nu le-am pus in formele de nisip la uscat. Data viitoare sigur le fac asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...