01 decembrie 2011

Orez colorat pe post de nisip, idei pentru zile friguroase

Trebuie sa recunosc ca orezul din imagine a fost un accident. Intentionam sa ii fac Daliei o cutie senzoriala pentru craciun ( o sa va arat si voua cand e gata) in care  baza sa fie orez colorat in rosu. Din pacate nu am avut suficient colorant si mi-a iesit roz :), pentru printese mi-am zis!
Daca tot nu a iesit ce am vrut, atunci am intins un cersaf in camera mare si orezul a devenit nisip, o si ce nisip curat, si delicatesa culinara, ca Dalia nu s-a abtinut sa nu roada cateva boabe ca sa vada cum e.
Daca il puneti pe cersaf, la final il puteti strange usor si pune intr-o punga pentru data viitoare, daca va mai riscati la o astfel de aventura. Daca va ganditi ca e pierde mult orez in timpul jocului si va ganditi ca nu e eficient, va spun ca nu se pierde, iar in imagine e un pic mai putin de jumatate de punga.
Acum, in functie de copil, se cam face mizerie, Dalia, ca toti copii normali, a tot aruncat in sus, a dat din maini si picioare, s-a cam imprastiat "nisipul". Da la noi totul e planificat, asa ca aspiratorul era deja langa noi, ca era zi de curatenie :), si ce mai conteaza inca 20 de minute in minus de la curatenie ca sa termine si aia mica treaba ei.

Un comentariu:

  1. ce colorant folosesti? de unde il cumperi? am vazut ca folosesti mereu colorant dar nu as vrea sa merg pe bajbaite, daca imi poti spune tu, puiutul meu iti va multumi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...