29 decembrie 2011

Cautam jucarii in fulgi de polistiren: dezvoltare senzoriala si cognitiva

Am vazut idea pe site-ul unei mamici si nu m-am putut abtine sa nu fac si eu ceva similar pentru Dalia. Idea e simpla, umpli o cutie cu fulgi de polistiren sau hartie taiata felii si ascunzi jucariile inauntru. Scopul jocului e cautatul de diferitelor obiecte ascunse in cutie.
Idea de pe blogul initial folosea hartie de ziar taiata la aparat. Chair daca o masinarie de aia nu costa foarte mult undeva la 50 de lei, totusi eu nu i-am vazut utilitatea pe termen lung si mai mult sunt un pic paranoica cand vine vorba de continutul cernelii tipografice, asa ca am cumparat fulgi de polistiren.
Dalia nu prea a respectat "regulile" jocului si cum cauta ea ce ii ceream eu se mai lasa furata de peisaj pe msura ce gasea alte jucarii care ii faceau placere.  Asa ca jocul a fost imbunatatit :) pe masura ce trecea timpul.
Materiale necesare:
  • cutie carton (gratis de la magazinul de la coltul blocului) sau una mai fancy - 60 de lei la Practiker
  • fulgi de polistiren - 39 lei sacul (enorm) la Bricostore sau "va descurcati" :) pe la prieteni care au primit cadouri fragile
  • jucarii pe care deja le are si le cunoaste
Daliei i-a placut teribil in cutie, cel putin 40 de minute a stat acolo, cu sau fara "asistenta" mea. Ma gandesc ca e o activitate interesanta si pentru copii mai mici pentru ca fulgii nu sunt foarte fragili si nu cred ca exista vreun pericol.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...