24 noiembrie 2011

Râme pe găurici



 Cu 2 lei și 50 de bani ne-am cumpărat de la hooby shop, o mulțime de sârmulițe (din imagine) care îmbunătățesc deprinderile motorii fine.

Dalia a fost tare încântată, chiar dacă provocarea inițială (stecurătorul) o cam depășea pentru că găurile erau foarte mici.
Dar mama, a luat o cutie și o șurubelniță și a făcut repede găuri într-o cutie de carton pentru ca Dalia să aibă satisfacția "profesională" pe care o merită. Însă după câteva încercări s-a plictisit de cutie pentru că era prea ușor pentru ea și s-a întors la strecurător să exerseze.
Sursa aici
Și nu vreau să spun că "râmele" va încap ușor în geantă și o cutie tot mai găsiți voi pe undeva. Așa că dacă plecați la drum nu uitați să le luați și pe ele.



4 comentarii:

  1. Salut si felicitari pentru ideile tale si disponibilitatea de a ni le imparatasi!
    As vrea sa experimentez si eu cu baietelulmeu (un an si jumatate) ramele colorate, insa nu le gasesc pe hooby shop. Iti aduci aminte cum se numeau mai exact?
    Multumim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lidia, nu mai imi aduc aminte de unde le-am luat si stiu sigur ca acolo aveau un alt nume decat asta Chenille pe care l-am gasit pe site la casa retro http://casaretro.com/index.php/cat/c739_Chenille.html. Dar si asta e un inceput :). Merci mult de apreciere.

      Ștergere
  2. Multumim, din nou!:), pentru idei!
    Am vizitat "senilele", dar nu le-am cumparat inca. Mi-a venit ideea sa incercam mai intai cu niste sarmulite colorate, de pe la tati din geanta :) Si, deocamdata, nu ne spun mare lucru, asa ca mai amanam putin sarmoseala.
    In orice caz, e grozav site-ul respectiv si, in plus, depozitul lor e aproape de casa noastra, asa ca le vom fi clienti cu siguranta :)
    Deocamdata am studiat oferta. Indelung. Fooooaaarte indelung :)
    Ne plac mult puzzle-urile lor din lemn (Bogdi le zice "paai" si e fan declarat:) ).
    Si vrem sa va impartasim si noi un pont: idei de jocuri pentru copii am mai gasit si aici: http://jocuripentrucopiimarisimici.blogspot.com/search/label/jocuri%20pentru%20copii%20de%200%20-%203%20ani sau aici: http://www.activitaticopii.ro/activitati_varste.html (poate le stiati deja).
    Toate bune! Spor la joc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca spui cred ca ar merge de fapt si cu niste paie de baut ;) in loc de sarmulite, chiar daca sunt mai flexibile.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...