09 noiembrie 2011

O jucarie pe saptamana: Jocul memoriei


Un joc de memorie, facut pentru a fi jucat de catre doua persoane in competie, scorul putand fi tinut direct pe tablita de joc. Jucatorii deschid ferestrele, rand pe rand si trebuie sa isi aduca aminte unde au mai vazut obiectul, animalul, fructul, etc.
Chiar daca aceasta jucarie e pentru 5+ si e facuta ca sa poata fi jucata in doi, noi totusi o gasim utila. Si stiti ca mie imi place sa cumpar jucarii cu care sa ne tot putem juca fara sa ne plictisim.
Noi deschidem ferestrele si invatam despre ceea ce se ascunde acolo, vorbim despre ele si scoatem sunetele potrvite. Pe langa asta Daliei ii mai place sa scoata si sa bage inapoi fisele, exersandu-si astfel deprinderile motorii fine.Si ii mai place sa joace cucu-bau de una singura cu animalele de acolo.
Un joc minunat, cu multe ferestre care ascund:  animale, forme, culori, vehicule, numere, fructe si care ar putea ascunde orice altceva ce va doriti, pentru ca fisele pot fi create chiar de catre voi. Luati o hartie alba, marcati gaurile cu creionul, desenati sau lipiti stikere cu ce aveti la indemna si iata cum in fiecare zi, puteti avea un joc nou. 
Jocul este extrem de durabil, fiind din lemn si pana acum nu am putut sa descopar niciun hazard pentru copi asa mici ca Dalia (1 an si cateva luni).

3 comentarii:

  1. Va mai amintiti de unde l-ati cumparat? M-as bucura daca mi-ati raspunde! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia, nu mai imi aduc aminte de unde l-am cumparat. La o cautare rapida pe net l-am gasit aici http://www.toyz.ro/jocuri-copii/melissa-doug/joc-de-memorie-intoarce-si-castiga/, ai putea sa mai cauti pe net sa vezi daca nu mai au si altii si poate au si ceva reduceri.
      E de la Melissa & Doug, favoriti mei :)! Ei au jucariile un pic mai scumpe dar majoritatea sunt de foarte buna calitate, de lemn si pictate manual.
      Daca ti se pare prea scump eu cred ca si tu poti sa il faci cu un pic de creativitate si indemanare, dintr-un carton indoit si lipit. Eu insa as investi in el, pentru ca este suficient de versatil ca pe viitor sa iti poti adauga plansele tale.
      Mi-a placut postarea ta cu stafidele :)si a mea s-a distrate tare de tot ;).

      Ștergere
    2. Multumesc! Da, pare cam scump! Azi m-am tot gandit, cred ca voi face eu cartonasele, imi place sa desenez si n-am mai facut-o de prin facultate (asa, mai temeinic).
      Pentru culori, voi folosi hartie autocolanta. Ma mai gandesc!
      Pentru Flavia avem niste cartonase decupate dintr-o revista (chiar pentru asta au fost), dar imaginile sunt putin mai complexe.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...