28 noiembrie 2011

Clame in cofraj de oua, deprinderi motorii fine

Din pacate suntem in casa, "arest la domiciliu" din cauza virozelor care gafaie pe afara, asa ca profitam la maxim de "oportunitate" sa ne exersam deprinderiile motorii fine in voie. Aproape fiecare zi vine cu ceva nou la noi, idei simple si pe bani putini, asta ca sa nu ne plictisim de acelasi jocuri, si zau daca nu imi place. Mai mult e si terapie pentru mine, ca reusesc sa trec peste rutina de zi cu zi. Cu niste clame luate de la hobby shop si un cofraj de oua am pus la cale un joc care ulterior s-a transformat in trei jocuri, si uite asa ne-am tinut ocupate o jumatete de ora: o data ca le-am bagat in gaurile din cofraj, apoi ca am agatat de ele tot felul de cerculete si apoi ce s-a gandit Dalia, ca ar fi bine sa le insiram pe un carton... :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...