20 noiembrie 2011

Brrrrr, pe rampa in jos

S-a rupt balamaua la usa la de la bucatarie si ne-am dus la Praktiker sa cautam un inlocuitor. Trecand printre rafturile pentru "instalatori", - ca eu caut in disperare un tub cu diametru mai mare si transparent, fara niciun succes insa-, mi-au cazut ochii pe o minunatie de tub de izolare tevi de apa din material gen de izopren . Mandra de noua mea achizitie am ajuns acasa, am taiat in doua tubul si am construit o rampa de lansare pentru orice. Pentru ca dupa ce au trecut clasicii, adica toare mingiutele de la noi din casa jos pe rampa, au urmat animalele, masinutele, cariocile si orice altceva era suficient de mic. Apoi cele doua au fost folosite pe post de sabii intr-o lupta gedai epica :).


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...