16 noiembrie 2011

Borcanasele "Eu vad"

Am gasit idea pe internet si sincer nu am crezut ca o sa ne distram asa de tare cu el. De cum am zarit borcanasul mi-am adus aminte de cutiuta bine ascunsa in dulap cu tot felul de jucarii mici pe care nu doream sa le pun in mana Daliei datorita dimenisiunilor lor. Am pus orez plus jucarii si tadaaa, o jucarie la care sunt convinsa ca o sa tot revina. Cand va mai creste o sa printez o poza cu toate jucariile inainte sa le pun acolo ca sa stie si ce sa caute. Cred sincer ca e un joc ideal pentru masina. Sigur o sa mai fac si altele, tematice poate?!
Dalia scuturand noul borcanas cu jucarii.

In pijama, savurand un joc de trezire.

Ce lucuri minunate sunt acolo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...