03 octombrie 2011

Carti minunate pentru copilasi sau primele trei carti care ne-au placut cu adevarat

Dalia la 7 luni "citind" prima carte. Si acum imi aduc aminte cu cata atentie dadea paginile si se uita la fiecare detaliu de pe pagina.

Nimic nu se compara cu o carte. Daca ar fi sa compar o jucarie cu o carte, va spun ca lupta e pierduta in favoarea cartilor. Cele mai multe lucruri le-am invatat din carti.

  • Prima carte a Daliei, a fost aleasa chiar de ea si ne-am petrecut multe luni impreuna cu ea. O carte cu CD cu melodii minunate, dar si mai minunat e ca acestea sunt cantate chiar de catre copii. Cred ca asta i-a placut cel mai mult Daliei. Cartea are ilustratii un pic mai ciudate pentru gustul meu, insa tareee pe gustul Daliei.

Cântecele copilăriei

Vârsta recomandată: 2 - 8 ani
Nr. pagini: 32 Format: 220x220 mm
ISBN: 9789731491370 Preţ: 39.00 RON









  • Am continuat apoi cu o carticica mica de la editura Girasole, pe care ei din pacate nu o mai editeaza. O carte mica, cu pagini de carton, care ne-a insotit in parc, in carucior, la masa, la picnic... ce mai peste tot. 
  • A treia carte a fost "Primele cuvinte despre ferma", foarte bogata in "evenimente" pe fiecare pagina. Am invatat impreuna cu ea animalele de la ferma si cum fac ele.  Cartea o mai folosim si acum ( la 15 luni) insa deja o cunoastem in amanunt. Bine inteles ca nu ne-am abtinut si am cuparat si pe sora'sa: Primele cuvinte despre animale.
Primele cuvinte despre ferma

Primele cuvinte despre ferma

Pret: in jur de 20 de lei
ISBN: 978-973-1915-21-0
Dimensiuni: 24,5 x 29 cm
Nr. pagini: 44 pag
Categoria de varsta: +3 ani



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...